Сортировка
От Tom Lane
Тема Re: tracking down a warning
Дата
Список pgsql-general
Devrim =?ISO-8859-1?Q?G=DCND=DCZ?= <devrim@gunduz.org> writes:

> Why not just setting log_statement to all? (or whatever)

I think the least verbose way to find it would be to set
log_min_error_statement to "warning".  With either of the above
you'd get lots of useless log traffic about non-problematic statements.

            regards, tom lane

В списке pgsql-general по дате отправления:

От: "Josh Harrison"
Сообщение: Re: PostgreSQL 8.4 download?
От: "Joshua D. Drake"
Сообщение: Re: Any risks in using FUNCTIONs (stored procedures) instead of raw sql queries?