Сортировка
От Josh Berkus
Тема Re: system views for walsender activity
Дата
Re: system views for walsender activity
Список pgsql-hackers
> To my way of thinking, pg_stat_walsender and pg_stat_walreceiver would
> be more clear than pg_stat_replication_master and
> pg_stat_replication_slave.

Let's commit it so that some of us can get a look at the data it
contains, and then we can fix the name during beta.

--                                  -- Josh Berkus                                    PostgreSQL Experts Inc.
                        http://www.pgexperts.com

В списке pgsql-hackers по дате отправления:

От: Stephen Frost
Сообщение: Re: DISCARD ALL ; stored procedures
От: Magnus Hagander
Сообщение: Re: system views for walsender activity