Re: Add min and max execute statement time in pg_stat_statement

Поиск
Список
Период
Сортировка
От Rajeev rastogi
Тема Re: Add min and max execute statement time in pg_stat_statement
Дата
Список pgsql-hackers
On 12 February 2014 12:16, KONDO Mitsumasa Wrote:
> Hi Rajeev,

> performance report.
> Attached patch is supported to latest pg_stat_statements. It includes
> min, max, and stdev statistics. Could you run compiling test on your
> windows enviroments?
> I think compiling error was fixed.

It got compiled successfully on Windows.

Thanks and Regards,
Kumar Rajeev Rastogi

В списке pgsql-hackers по дате отправления:

От: Emre Hasegeli
Сообщение: Re: GiST support for inet datatypes
От: Andres Freund
Сообщение: Re: GiST support for inet datatypes