pgsql: Make detection of SSL_CTX_set_min_proto_version more portable

Поиск
Список
Период
Сортировка
От Peter Eisentraut
Тема pgsql: Make detection of SSL_CTX_set_min_proto_version more portable
Дата
Список pgsql-committers
Make detection of SSL_CTX_set_min_proto_version more portable

As already explained in configure.in, using the OpenSSL version number
to detect presence of functions doesn't work, because LibreSSL reports
incompatible version numbers.  Fortunately, the functions we need here
are actually macros, so we can just test for them directly.

Branch
------
master

Details
-------
https://git.postgresql.org/pg/commitdiff/ea8bc349bd1d92a882d636b535723b36366d9fbe

Modified Files
src/backend/libpq/be-secure-openssl.c | 6 +++---
1 file changed, 3 insertions(+), 3 deletions(-)

В списке pgsql-committers по дате отправления:

От: Peter Eisentraut
Сообщение: pgsql: Add settings to control SSL/TLS protocol version
От: Thomas Munro
Сообщение: Re: pgsql: Make detection of SSL_CTX_set_min_proto_version more portable